Vraag en antwoord

Retour binnen 30 dagen

Wil je om een of andere reden de geleverde producten niet houden, dan kan je deze binnen de 30 dagen gratis en zonder problemen naar ons terugsturen naar volgend adres:
Feetunique
Midtager 26A, 2. TV
2605 Brøndby
Denmark
Wij vragen jou wel een kleine motivatie erbij te voegen om een terugbetaling te krijgen.
Heb je vragen, aarzel dan vooral niet om ons te contacteren op support@feetunique.net. Wij checken onze mailbox een tot twee keer per dag en geven jou zo snel mogelijk een antwoord.


Wanneer ontvang ik de terugbetaling?

De terugbetaling wordt binnen de 5 dagen na ontvangst van de producten uitgevoerd.
Heb je om een of andere reden geen terugbetaling ontvangen binnen een redelijke termijn, aarzel dan niet om ons te contacteren op support@feetunique.net.


Producten ruilen

Nieuwe en ongebruikte producten kan je altijd probleemloos ruilen (ook als de verpakking beschadigd werd) voor nieuwe producten (hierbij geldt de termijn van 30 dagen niet).


Adres:
Feetunique
Midtager 26A, 2. TV
2605 Brøndby
Denmark


Wij vragen jou wel een kleine motivatie erbij te voegen waarom je de producten wilt ruilen.


Betaal ik voor de levering?

Nee, wij leveren al onze producten gratis. De standaard leveringsprocedure bedraagt 10 tot 20 werkdagen. Als je de producten sneller geleverd wilt zien (tussen de 2 en 10 werkdagen), dan kan dat voor €2.99 extra.


Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden nog dezelfde dag of ten laatste de volgende dag verzonden (uitgezonderd in weekends of op officiële feestdagen).
Om de kosten te beperken, worden onze producten per gewone post verzonden.
Heb je je producten om een of andere reden niet binnen de vooropgestelde termijn ontvangen, aarzel dan niet om onze klantendienst te contacteren op support@feetunique.net.


Retour binnen 30 dagen!

Wij hebben een retourtermijn van 30 dagen, wat betekent dat je voldoende tijd hebt om te beslissen of je de producten wel leuk vindt (ongetwijfeld zal je er tevreden over zijn :)).
Onze producten kan je altijd binnen 30 dagen na ontvangst naar ons terugsturen (ongeacht de staat van de verpakking) en je krijgt het bedrag probleemloos terugbetaald. Vergeet vooral niet te vermelden wat je van ons verlangt (volledige terugbetaling, inruiling voor een ander type schoenveters, enz. ...).


Er werd een verkeerde levering bezorgd.

Als je om een of andere reden niet tevreden bent met de levering of als een bepaald product niet geleverd werd, aarzel dan niet om ons te contacteren op support@feetunique.net.
Je kan altijd rekenen op een correcte oplossing.


Ik wil een product retourneren.

Wil je een product retourneren, dan vind je op onze pagina <Retour Schoenveters> hierover alle informatie.


Kan ik bij feetuniqueveters.nl veilig terecht?

Omdat wij gebruik maken van een SSL-verbinding en omdat alle informatie gecodeerd wordt doorgestuurd, loop je geen enkel risico als je bij ons online producten koopt. Persoonlijke informatie wordt niet aan derden doorgegeven.


Hoe kan ik betalen?

Wij aanvaarden Visa, Master Card, Discover en American Express


Verkopen jullie ook aan groothandels?

Onder onze klanten hebben wij heel wat groothandels in schoenveters. Zoekt u hierover meer informatie, contacteer dan onze klantendienst op support@feetunique.net voor onze speciale prijzen.
Om een offerte te kunnen maken, hebben wij volgende gegevens nodig:
-    Het aantal schoenveters dat u nodig heeft
-    De kleuren
-    De types
Als wij deze informatie ontvangen hebben, sturen wij jou een gedetailleerde offerte door.


Importeren jullie schoenveters?

Ja, al onze schoenveters worden gemaakt in Azië door bedrijven die wij zelf bezocht, gecontroleerd en goedgekeurd hebben. De producenten waar wij mee samenwerken beschikken allemaal over een OEKO-TEX-goedkeuring.